Hello world!

Bez tytułu

Oto przychodzi ta chwila, gdy zamykam się w swojej samotni z dzbankiem herbaty by napisać pierwszy wpis na bloga. Zabranie się za to zajęło mi ponad tydzień, jak przystało na prawdziwego flegmatyka. Ale teraz najwyższy czas w końcu wyjść z jaskini lenistwa i zacząć działać.

Zacznijmy może od tego że ten blog to nie tylko ja. Jest nas dwójka. Adrian (ja) i Przemek.

Zapewne zastanawiasz się drogi czytelniku jak do tego doszło że postanowiliśmy założyć bloga? Nie? Ale i tak odpowiem.To był deszczowy, sierpniowy dzień. Chmury przysłaniały zewsząd niebo, tworząc melancholijny klimat. W sam raz na siedzenie nad stawem i rozmyślanie o życiu, śmierci. Objadając się jednocześnie pączkami ze sklepu z owadem w nazwie.

Tego dnia postanowiliśmy coś zrobić ze swoim życiem. Siłownia albo blog. Decyzja nie była trudna.I tak oto powstał blog na którym właśnie jesteś. To wcale nie tak że nasłuchaliśmy Michała Szafrańskiego i chcemy pławić się w bogactwach blogosfery. No wiadomo że nie o to chodzi.

Zastanawiasz się też pewnie o czym będziemy pisać? No więc, jako że nie znamy się na niczym, będziemy pisać o wszystkim. 🙂 Jesteśmy ludźmi którym dobra kulturowe (książki, filmy, itp.) i sztuka (grałem w jasełkach w podstawówce) są nieobce. Możecie się więc spodziewać przeważnie tej tematyki, ale oczywiście nie tylko.

Kończy mi się herbata więc ja też będę kończył. Skoro nadal to czytasz to znaczy że zainteresowałeś/zainteresowałaś się tym co mam do powiedzenia.Czemu by więc nie zostać z nami na dłużej? Dodaj naszego bloga do zakładek, albo ulubionych, albo kliknij na prawo w przycisk „obserwuj nas” i wpisz swój e-mail.

Będzie bardzo miło jak jeszcze kiedyś tu wpadniesz! Miłego dnia!

podpis

Jedna uwaga do wpisu “Hello world!

Skomentuj

