Witaj IOS 8

tło

Cześć wszystkim tu obecnym.

Dziś zamierzam podywagować odnośnie konferencji Apple z 9 września 2014. Możecie pomyśleć sobie ,,kurde już wiem skąd wzięła się nazwa na bloga” albo ,,Ci to mają zapłon” . Post nie jest sprawą zapłonu. Chodzi bardziej o moje ostatnie światełko w tunelu, które zgasło niczym zapałka na wietrze. Zacznijmy od początku…

Konferencja

Jesienny wiatr po raz kolejny przywiał ze sobą konferencje owocowego producenta telefonów, tabletów, komputerów i wielu innych sprzętów. W tym roku poza nowym ISO  mieliśmy dostać kolejną ,,perełkę” telefonową jaką miał być Iphone 6. Jak zwykle miał być wydajniejszy, ładniejszy, bardziej przejrzysty, cieńszy oraz większy…

Apple zaprezentowało wszystko z należytą klasą, nowy Iphone niczym grom z jasnego nieba miał wejść na rynek i zniszczyć konkurencję a nowy ISO miał być ,,doskonalszy” niż wcześniejsza wersja.

Konferencja ruszyła. Pierwsze ujęcia rozradowanego Tim`a Cook`a wchodzącego na scenę. Po jakimś czasie dostałem to czego chciałem i to na co czekałem, nowy Iphone 6 i Iphone 6 plus. Pierwsza myśl ,,jest świetny”. Byłem zachwycony prezentacją jego możliwościami. Następnie zaprezentowano nowy system operacyjny, który okazał się być diamentem koronnym. Konferencja była świetna jak zwykle.

Następnego dnia wstałem już z mniejszym entuzjazmem. Po ochłonięciu i ponownym przeanalizowaniu wszystkich funkcji nowego smartfona od Apple stwierdziłem że jest on nieco nie potrzebny na rynku i tak naprawdę nic nowego i interesującego nie wprowadza. A więc zostaje jeszcze poczekać na deser którym był sam system.

obr

Światełko w tunelu

17 września-na półprzytomny podnoszę się z łóżka i pierwsze co robię to spoglądam na mojego Ipad`a z w celu sprawdzenia godziny. Nie trzeba wiele opisywać, 6.03 mówi sama za siebie . Zainstalowałem nowiutki system…czekałem około półtorej godziny na pobranie go i zainstalowanie cieszyłem się jak głupi. Uśmiech od ucha do ucha. Oczy świecą niczym perełki. Zafascynowany czekałem półtorej godziny na te ,,zmiany” zmiany jakie nastąpiły w systemie. Były one tak widoczne jak gwiazdy za dnia. Poza kilkoma poprawkami kosmetycznymi i dodatkami nie dostaliśmy właściwie nic ciekawego ani nowego.

Podsumowywując pod wpływem czasu mogę powiedzieć że radość z konferencji Apple przeminęła z wiatrem. Nie wprowadziła nic ciekawego na rynek. Nie napomniałem też o Apple Watch które również były ważną częścią tej konferencji, ale myślę że motyw zegarków synchronizowanych ze smartfonem nie jest w dzisiejszych czasach obcy więc zwyczajnie go przemilczę.

To wszystko na dziś. Dziękuję za uwagę i do następnego razu 😀

pod

Skomentuj

