Co jeśli inni się mylą a ty masz rację ?

IMG_1327

Zbyt dużo czasu równa się nuda. A jak radzić sobie z nudą? Jedni czytają książki, drudzy grają w gry a jeszcze inni oglądają seriale. Ja osobiście wolę wybrać tą ostatnia formę rozrywki chociaż nie stronie też od pozostałych. Więc zasiadam przed komputerem i szukam czego wartego uwagi…

Po raz kolejny natrafiam na kilka seriali które obiecałem sobie obejrzeć. Ostatecznie mój wybór padł na Fargo. Ta pozycja zdecydowanie za długo leżała na półce napisem ,,do obejrzenia,,. Sam opis nie był za bardzo ciekawy, z reszta ocena również jest mizerna. Ale z powodu nadmiaru czasu postanowiłem zanurzyć się w tum. Muszę wam powiedzieć ze nie żałujeIMG_1329

Akcja toczy się w Minnesocie w 2006 roku. Nasz główny bohater Lester Nygaard (Martin Freeman) ktory jest sprzedawcą ubezpieczeń i zarazem popychadłem w przeciągu 10 odcinków zmienia się, a wszytsko za sprawa jednej rozmowy w poczekalni z Lorne Malvo.

Ten drugi natomiast jest bezwzględnym zabójcą który wpływa na naszego biednego Lestera .Pozbywa się każdego kto staniu mu na drodze i muszę wam przyznać że uwielbiam takie postacie. Poza tym w serialu przewija się wiele innych postacie które nie są dla mnie mega interesujące więc przemilczę ich egzystencje tam.

IMG_1328

No dobra ale co w tym serialu jest takiego ciekawego? A no chociażby to że po pierwszym odcinku jesteśmy wciągnięci w pewne wydarzenia które towarzyszą nam aż do końca. Ponadto model serialu jest jednym z tych najbardziej lubianych. Czyli dostajemy na początku bohatera który jest nikim i z dalszym rozwojem zdarzeń zmienia, czasem na lepsze czasem na gorsze. W podsumowaniu mogę stwierdzi ze jeśli widziałeś Breaking Bad i byłeś zachwycony to po obejrzeniu Fargo będzie podobnie. Ej no i jest tam Martin Freeman, to zobowiązuje nie?

Do napisania

pod

4 uwagi do wpisu “Co jeśli inni się mylą a ty masz rację ?

  1. Ciężko mi zrozumieć tekst przez brak znajomości obcych pojęć – „nuda” to jeszcze gdzieś słyszałam, ale co to jest „nadmiar czasu” ja się pytam…?

    Lubię to

Skomentuj

