Kilka pomysłów na świąteczne prezenty.



Święta tuż tuż, a jak święta to i prezenty. Więc jeśli nie jesteście fanami uciskania się w kilometrowych kolejkach, to należało by wziąć się za ich zakup już teraz. A jeśli zwlekacie z tym bo nie macie jeszcze pomysłu na prezent, to możecie odsapnąć z ulgą, bo oto przybywam z odsieczą.

Spróbuję podsunąć wam zaraz kilka pomysłów na prezenty które powinny spodobać się waszym bliskim.

Książka.

No bo kto nie lubi książek? Poza osobami które nie lubią książek. Więc przed zakupem takiego prezentu lepiej przeprowadzić stosowne badania

na temat tego czy osoba której zamierzamy kupić taką książkę w ogóle je czyta. Bo przecież nie ma nic gorszego niż nietrafiony prezent.

                                                                                                                                               Tak wygląda książka


Świąteczny sweter!

Czy istnieje lepszy prezent niż sweter z reniferem? No chyba że prawdziwy renifer. Nie polecam jednak dawać takiego swetra jako prezent dla dzieci, bo jak zapewne wiecie dla nich ubrania nie kwalifikują się do kategorii prezentów. 🙂



Koszulka z własnym nadrukiem. (albo skarpetki)

Fajny i niedrogi pomysł na prezent. Trzeba tylko wymyślić coś fajnego co na tej koszulce czy skarpetkach będzie. Jeśli dasz komuś, kto nie ma do siebie dystansu skarpetki z jego twarzą to może źle to odebrać.


MAJKRAFT!

Jeśli potrzebujecie prezentu dla chłopca w wieku 7-13 lat to koniecznie dowiedzcie się czy nie jest fanem gry minecraft. Mój młodszy braciszek i większość jego kolegów z klasy jest ogromnymi fanami. Dzięki temu nie mam trudności z wyborem dla niego prezentu, wystarczy jakiś gadżet typu figurka, książka czy nawet koszulka z logo minecraft żeby był wniebowzięty.


Gra komputerowa/konsolowa

Skoro już jesteśmy przy nastoletnich chłopakach, to nawet jeśli nie jest wielkim fanem minecrafta, to na 90% lubi gry komputerowe. Z doświadczenia wiem że gdy sam miałem po 13 lat to właśnie tego typu prezent najbardziej mnie cieszył, moich rodziców mniej. 🙂


Ciepłe papcie

Zimno idzie to i ciepłe papcie się przydadzą. A jeśli ktoś bardzo lubi jakieś zwierze, tak jak np. ja pandy, to danie mu kapci z jego ulubionym zwierzakiem sprawi że będzie to jeszcze lepszy prezent.



Coś dla smakoszy i koneserów

Zależnie od upodobań. Jeśli ktoś jest przykładowo koneserem piwa, to zamówienie mu kilku butelek piw z różnych zakątków świata było by według mnie bardzo dobrym pomysłem. Tak samo może być np. z winem, kawą, herbatą itp. 


Vinylowy zegar

il_340x270.602980238_lums

Widziałem coś takiego na jarmarku dominikańskim i strasznie mi się spodobało. Więc jeśli osoba której chcecie kupić prezent ma jakiś ulubiony zespół, to sprezentowanie mu takiego zegara według mnie jest świetnym pomysłem.


Pieniążki

Dukaty, talary, funty szterlingi, złote smoki… Gotówka w kopercie nie jest może najkreatywniejszym pomysłem, ale przynajmniej nie ma strachu że prezent będzie nietrafiony.


To oczywiście tylko kilka propozycji, ale zawsze możecie się nimi zainspirować. A jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na świąteczne prezenty to podzielcie się w komentarzu 🙂

Pozdrawiam podpis

6 uwag do wpisu “Kilka pomysłów na świąteczne prezenty.

  1. Co do „Majkrafta” to pewnie wiesz, że pisze się Minecraft i czyta się MajnKraft.
    A co do opisu to JA TEŻ LUBIĘ GRAĆ W MINECRAFT i również chciałabym dostać figurkę pluszowego Endermana czy Świni. Nawet mama obiecała mi grę na PC Minecraft!

    Polubienie

Skomentuj

