Sny erotyczne

czo

Ponętna szczupła blondynka kładzie rękę na twojej klatce piersiowej. Następnie dłoń przesuwa nieco niżej. Teraz jej głowa spoczywa na twojej piersi. Kobieta jest naga. W ten do pokoju wchodzi brunetka która z entuzjazmem rzuca się na twoje łóżko i kładzie z drugiej strony. Zaczyna cię gładzić po brzuszku. Patrzy w twoją stronę i się uśmiecha. Podnosi się i zaczyna rozpinać koszulę…

Nagle do twojego pokoju wbiega nagi Czesław Mozil! CO?!

traSpokojnie to tylko sen, a właściwie sen erotyczny. Podobno jest on wyrazem naszych niespełnionych potrzeb seksualnych lub zwyczajnie mogą mieć powiązanie z naszymi doświadczeniami łóżkowymi. Tak więc czy warto się rozdrabniać nad czymś takim? Czy ma to jakiś sens?

Sam do końca nie wiem czy ma ale jestem pewien jednego, sen nie musi mieć drugiego dna. Tak więc nie powinniśmy dopatrywać się w nich czegoś głębszego. Faktycznie uwalniamy w nim nasz pragnienia, które nie mogą się spełnić na jawie, a my sami jesteśmy tam szczerzy do ból. Jest to miejsce którego nikt nam nie może zabrać. Jednakże doszukiwanie się w nim drugiego dna( przekazu) nie jest czymś normalny.

Nocy cicha, gdy wschodzisz, kto ciebie zapyta,
Skąd przychodzisz; gdy gwiazdy przed sobą rozsiejesi

Wychodzę z tego założenia że senniki są bzdurą. W moim domu znajduje się owa książka lecz wszystko co w niej znajduje jest bzdurą. Przynajmniej z mojego punktu widzenia. Nie lubię doszukiwać się czegoś w moich snach prawie tak samo jak ludzi którzy twierdzą że im się coś przyśniło, a zaraz potem miało to swoje odzwierciedlenie w realnym świecie. Nie wierzę w takie rzeczy i już tak mam.

Tak więc myślę że sny erotyczne również nie powinny być interpretowane ale to tylko moja opinia. Fakt faktem sny erotyczne są jedynymi z najbardziej pożądanych snów, nie tylko wśród mężczyzn.

A wy miewacie sny erotyczne ? Piszcie w komentarzach

Do napisania

pod

6 uwag do wpisu “Sny erotyczne

  1. Sny, jak najbardziej trzeba interpretować, bo faktycznie odzwierciedlają co się z nami dzieje, mówią o potrzebach, lękach troskach. Jednak nie w Sennikach tkwi sposób, na rozwikłanie sennych tajemnic, a w obserwacji własnego ciała, zachowań oraz zagłębieniu się w psychikę i psychologię. Interpretacja snów może być wciągającą zajawką. Polecam 😉 Z resztą… zapytaj Pana Freuda ;P

    Lubię to

  2. Ja też nie wierzę w dzienniki, ale deja vu to rzecz, która naprawdę istnieje. Wiem sama po sobie. Mam tak od dziecka. Kiedyś to było zwykłe „O mam Deja vu!” Teraz po prostu wiem co za chwile powie moja mama, co jej wypadnie z ręki i jak znów zmieni zdanie. Serio. Wierz lub nie. A ja żeby tego nie „przerwać” odpowiadałam to samo co we śnie. To kwestia wymiany tylko kilku zdań, 10 sekund, ale świadomość, że to umiem imponuje nawet mnie. Niestety, budząc się rano nie pamiętam prawie żadnych snów. Nie znaczy to także, że każdy mój sen to deja vu. Mam tak maksymalnie 3-4 razy do roku. Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

  3. Ja akurat w interpretację snów wierzę. Ale nie tą sennikową.Wierzę, że sny są odzwierciedleniem tego, co dzieje się w moim zyciu, moich pragnień, lęków. A sny erotyczne, owszem, miewam. Ale czy są one jakoś szczególnie pożądane? W końcu to nadal tylko sen, lepiej byłoy przeżyć to naprawdę ;D

    Lubię to

  4. Kolejny post na twoim blogu, który mnie zachwycił, ale z jednym zgodzić się nie mogę – przygodny seks może być fajny, nawet bardzo. Może być nawet lepszy niż ten z osobą, z którą od lat jesteśmy. To akurat bardzo osobista kwestia i uważam, że na temat tego czy taki seks jest dobry czy zły powinniśmy się wypowiadać zawsze zaczynając od „z moich własnych doświadczeń wynika, ze…” bo żeby coś chwalić, czy krytykować, trzeba to znać.

    Lubię to

Skomentuj

