10 ulubionych soundtracków z gier

W grach liczy się grywalność, fabuła, grafika, ale mało kto przykłada większą uwagę do ścieżki dźwiękowej. Są jednak gry których soundtracki zostają w głowię na długi czas. I tak oto wybraliśmy naszą top 10 takich gier. Oto one:

Według Adriana:

The Elder Scrolls Morrowind

Pierwsza gra o jakiej pomyślałem. Cała seria The Elder Scrolls ma genialny soundtrack ale Morrowind moim zdaniem najlepszy. No sami przyznajcie, czy to nie jest wspaniałe?

To the Moon

Muzyka z tej gry jest według mnie jej najmocniejszą stroną. Oczywiście fabularnie jest świetna, wzruszająca i tak dalej, ale jednak to muzyka tak potęguje ten efekt.

 

Fallout

Coś pięknego jeśli lubi się muzykę z lat 40-tych i 50-tych. Bo czy istnieje wspanialsze uczucie niż przedzieranie się z minigun’em przez hordy supermutantów z taka muzyką?

 

Mafia

W zasadzie to samo co wyżej, tylko opcja dla tych którzy nie lubią mutantów. Ale muzyka tak samo świetna.

 

Need for speed: Most wanted

Tyle świetnych kawałków było w tej grze że łojezu. Do tego bardzo sentymentalna gra, nie jestem fanem gier wyścigowych ale przy tej spędziłem dziesiątki godzin, w dużej mierze dzięki wspaniałemu soundtrackowi który dodawał jej klimatu.

 


 

 

Według Przemka:

No bardzo ładnie Adrian. Nie ukrywam że sam chciałem wybrać NFS Most Wanted. No ale skoro muszę wytypować swoje top 5 najlepszych soundtracków to nie będę się powtarzał i podam coś oryginalniejszego.

Max Payne

O tak! Uwielbiam tą smutną melodyjkę którą jesteśmy uraczeni w Max Payne. Sam miałem styczność tylko z 2 gramy tej serii ale nic nie może zmienić faktu uwielbiam . Jest to pierwsze ścieżka dźwiękowa jaka mi przychodzi na myśl mówiąc ,,Najlepszy soundtrack”.

 

League of Legends

No i teraz chciałbym coś sprecyzować. Pisząc o tej grze mam na myśli tylko kawałek ,,warriors” który został użyty do promowania Mistrzostw Świata 2014. Ponadto jest wykonywany przez mój ulubiony zespół, a to daje wielkiego plusa.

 

Skyrim

Muszę komentować dlaczego wybieram tą produkcję? Chciałbym również wskazać inne części TES lecz nigdy dłużej nie grałem w żadną z nich. Skyrim jest właściwie pierwszą częścią przy której usiadłem na dłużej. A muzyka umilała mi godziny spędzone na wykonywaniu zadań.

 

Rayman

Zwykła zręcznościówka 2d. Nie jestem fanem tego typu gier, bo zawsze gdy gram w takie gry mam ochotę czymś rzucić albo coś zniszczyć. W Raymanie jest nie inaczej muzyka jednak jest bardzo mocnym punktem tej produkcji, zwłaszcza w Rayman Legends.

 

Saints Row 3

Ta gra może wam się kojarzyć z wielkimi i różowymi dildami ale…no dobra mi też tak się kojarzy. Z tej gry wyniosłem nie tylko uśmiech na twarzy ale też jeden kawałek, który leciał tam w radiu mianowicie:

 

To nasze ulubione 10 soundtracków z gier. A jakich wy macie faworytów? Piszcie w komentarzach! 

Pozdrawiamy!

podpis

3 uwagi do wpisu “10 ulubionych soundtracków z gier

  1. Jak dobrze znaleźć w końcu jakiś blog, który różni się od tych setek bezsensownych, prowadzonych przez dwunastolatki. Z przyjemnością będę zaglądać na Waszego bloga, żeby uchronić się od śmierci ze znudzenia.
    A co do soundtracków – co sądzicie o tym z Final Fantasy VII? O ile go znacie. To mój numer jeden.

    Polubienie

  2. O tak – soundtrack do To the Moon powala na nogi, a także mocno wzrusza razem z fabułą oczywiście.
    Po przeczytaniu tego posta aż zachciało mi się zagrać nie tylko w nadmienioną wyżej grę ale i w Saints Row, oraz Skyrima. Trzeba się brać za ponowną instalację. 😉

    Polubienie

Skomentuj

