Dlaczego nie oglądam telewizji ?

tlo
W większości domach stoi wielkie magiczne pudło. Wyświetla ono pełno kolorowych obrazków,a ludzie nie mogę oderwać od nich wzroku. Zahipnotyzowani spędzają godziny na gapieniu się w pudło i pochłanianiu masy bezsensownych informacji, które są wtłaczane do ich mózgów. Oni to lubią!
Nie rozumiem tego…

540043_10150634122117544_597294513_nJestem wielkim przeciwnikiem telewizji. Nie lubię jej. Nie potrafię usiedzieć kilku minut gapiąc się na to. Rzeczy które są tam emitowane wydają mi się słabe oraz nieciekawe. A jeżeli już znajdzie się coś na co mam ochotę to i tak muszę czekać kilka godzin lub co gorsza dni zanim to się pojawi. (Sięgnięcie do Internetu wydaje się lepszym rozwiązaniem niż czekanie)
Wspaniałe reklamy! Kogo one nie denerwują niech pierwszy rzuci kamieniem!
Podczas mojego tygodniowego pobytu w szpitalu byłem skazany na miłośniczkę telewizji. Oglądała ją kiedy tylko była wolna chwila, czy to obiad, czy kolacja. Nieważne! Telewizor musi grać. No ale ile może grać ? Serio, ile razy można znieść tą samą reklamę emitowaną na każdej stacji telewizyjnej i w  każdym bloku programowym.
Nie wspominając już o durnych programach typu Ukryta prawda czy Szkoła.
 Anyway… Po wyjściu ze szpitala moja nienawiść do telewizji pogłębiła się oraz nauczyłem się że w MediaExpert włączono niskie ceny.
Nie wiem, być może jest to rodzaj jakiegoś nowego narkotyku stosowanego nieświadomie przez ludzi.
Wiecie siadając i czekają aż ich mózg odda się głupocie rozpowszechnianej przez ,,magiczne pudełko”
Ja jednak nie widzę w tym większego sensu.
Tak więc ja nigdy nie przepadałem za telewizją i nie będę chyba w stanie znaleźć w niej czegoś dla siebie 😦
A wy oglądacie telewizję ?
Do napisania
 pod
7 uwag do wpisu “Dlaczego nie oglądam telewizji ?

  1. Oglądam, ale tylko to, co mnie interesuje 🙂 Też nienawidzę relkam i durnowatych seriali typu „Szkoła” czy „Świat wg Kiepskich”. Według mnie to strata czasu, chociaż czasami telewizja jest bardzo przydatna 🙂

    Polubienie

  2. Wolę czytać moje „romansidła” niż oglądać Szkołę czy Ukrytą Prawdę, czasem zdarza mi się obejrzeć kawałek odcinka ale zazwyczaj zalewam się śmiechem i wychodzę z pokoju. Ogólnie to oglądam horrory bądź nowe produkcje na laptopie, ale często nawet nowe filmy nudzą mnie. Jestem raczej miłośniczką książek. 🙂
    Pozdrawiam: http://wikkistyl.blogspot.com/

    Polubienie

  3. Nie wszystko w tv jest takie złe. Teraz panuje moda na „nienawidzenie TV” i mówienie, że same głupoty i że się nie ogląda. Zgadzam się, że można znaleźć dużo durnowatych programów, ale jeżeli ktoś potrafi my myśleć, to z TV może również wiele się nauczyć i dowiedzieć. Zatem… Są dwie strony medalu.

    Polubienie

    • Moje negatywne nastawienie nie przyszło z panującą modą. Mam to samo zdanie od 5 lat.
      Wracając do drugiej strony medalu to muszę powiedzieć że mam świadomość edukacyjnych stron telewizji, bardziej przeszkadza mi to że takie ogłupiające programy wypierają te wartościowe.

      Polubienie

  4. flegmatyczna tylko z pozoru by zaspokoić wybrednych
    czytam tak szybko jak zapominam co czytałam
    obojętność wzięła górę, nawet dobrze się z tym czuję.

    nigdy nie mów głośno o tym co kochasz co jest dla ciebie szczęsciem bo ci to zabiorą ….
    czasami musze sobie popisać….ot tak fanaberia.

    Polubienie

Skomentuj

