Ostatni raz, bądźcie lekko stronniczy!

10891492_887450644619232_21707897780981364_n

Towarzyszą nam już od niemal 4 lat. Zabawiają nas, towarzyszą przy kolacji i lekko stronniczym okiem opisują rzeczywistość. Ale jak wiadomo wszystko co dobre w końcu się kończy. Tak też i teraz, razem z 1000 odcinkiem Lekko Stronniczy kończą swój program.

Zanim wszyscy zbierzemy się w kółku i zaczniemy szlochać, powspominajmy najlepsze momenty z programu Korola Pocieraka i Włodka Mirkowicza.

 


Dla mnie Lekko Stronniczy był czymś w rodzaju wieczornego rytuału, zawsze od poniedziałku do piątku czekałem na 18, robiłem sobie kolacje i jadłem oglądając LS’a. Po tych wszystkich latach to było wręcz podświadome. W weekendy często żeby odbyć mój rytuał oglądałem starsze odcinki. Teraz gdy Lekko Stronniczy się skończył zamknę się w pokoju i nie będę jadł, dopóki nie będzie Lekko Stronnieczego 2. #szantaż_emocjonalny

 


 

Książkę którą Karole i Włodki napisali czyli „Lekko Stronniczy jeszcze więcejmogę polecić każdemu z was. Nawet tym którzy nie oglądają ich programu, bo nie tylko o nim można tam przeczytać. Nawet wbrew pozorom o samym programie jest dość mało. To książka o ciężkiej pracy, poświęceniu, przyjaźni, ambicji, dorastaniu i hejtowaniu telewizji. Czyli każdemu się spodoba.

 


Płacę to wymagam nie?  

~Włodek Markowicz

 

Ale nie cudzem czyjegoś cierpienia.

~Karol Paciorek

 


 

 

Nadal mam nadzieje ze ten duet, który zapisał się w historii polskiego youtuba, powróci jeszcze razem w jakimś programie. (#KiedyGalaxus) Ale nie przeciągajmy już, dziękuje Karolu i Włodku że towarzyliście mi przy kolacji przez ponad 3 lata. A teraz, po raz ostatni, już wszyscy i my i wy bądźcie

lekko stronniczy

podpis

5 uwag do wpisu “Ostatni raz, bądźcie lekko stronniczy!

  1. Ja obu panów poznałem (internetowo) jeszcze zanim stworzyli wspólny program. Karol opowiadał o fotografii a Włodek był jednym z prowadzących TGS. Potem przez dłuższą chwilę śledziłem LS, nawet w jednym z początkowych odcinków pojawiło się zdjęcie, które wykonałem na jednej z sesji zdjęciowych. Niestety porzuciłem ich pitu pitu dość dawno temu. Znudziło mi się a poza tym robię w internecie dużo różnych rzeczy i nie chciałem by rozrywka pochłaniała najwięcej czasu.
    Jestem i tak pod wrażeniem, że dotrwali z tym do 1000 odcinków. Musiało sprawiać im to sporą radość a przy okazji, dzięki temu projektowi powstało wiele innych, wartościowych (np. akcje charytatywne).

    Lubię to

Skomentuj

