Top 6 najciekawszych seriali

Mads Mikkelson

Dziś nawiążemy do mojej pasji, która nie była już dawno odświeżana. Kiedyś bawiłem się dobrze oglądając seriale i mam nadzieję, że natchnienie kiedyś mi wróci, a może nawet przeczytam jakąś książkę na podstawie serialu. Kto to wie?

Przyznam, że nie jestem jakimś mega wielkim znawcą w tym temacie ale ci, którzy mnie znają mogą potwierdzić , że znam się na serialach i o większości mogę się wypowiedzieć. Nie chciałbym polecać wam rzeczy, które prawie każdy zna i ma wyrobioną opinię na ich temat. Zaproponuję wam coś, może nie aż tak popularnego ale za to równie fajnego.Chciałbym wymienić więcej seriali, które warto sprawdzić ale wolałem nie myśleć jak długa może stać się ta lista. Wybrałem kilka takich, które są na wysokim poziomie i nie będzie to wcale The Walking Dead czy Gra o Tron.

To co możemy zaczynać?


eye

Ten serial jest tak samo świeży jak bułki z Lidla. Po dwóch odcinkach, które wyszły jestem w stanie powiedzieć, że naprawdę fajnie zrobiony (ciekawa historia i widać, że nie jest to jakaś tania produkcja jak Supernatural) . To, że serial jest robiony przez MTV… postarajcie się o tym nie myśleć i oglądajcie po prostu 😀


fargo

To był dobry serial. Ma ponoć powstać 2 sezon. No ale ja nie wiem jak oni to sobie wyobrażają. O Fargo już pisałem, był to jeden z pierwszych postów na naszej stronie. Jeśli jesteście zainteresowani moją dłuższą opinią to zapraszam do przekierowania w obrazku.


penny

Być może spotkaliście się z tym serialem pod inną nazwą, która faktycznie występuje czyli ,,Dom grozy” (nie będę komentował).  Wiktoriański Londyn czyli mój ulubiony klimat. Możecie też spotkać tam wiele interesujących postaci mrocznej literatury czyli Frankenstein, Drakula, Dorian Gray (moja ulubiona postać). Jeśli lubicie takie bajery to koniecznie sprawdźcie to.


sherlock

Sherlock Holmes z komórką i papierosem, tak wygląda ten serial, poza tym Benedict Cumberbatch i Martin Freeman. Potrzebujecie więcej? No dobra to powiem wam, że w każdym sezonie są 3 odc.. Nie zmarnujecie jakoś wielce swojego czasu, a będziecie już mogli wypowiedzieć się na temat serialu. Może nawet tak to was wciągnie że dołączycie do zagorzałych fanów Sherlocka


pll

To takie nie męskie ale nie mówcie nikomu, że to oglądam. Jak dla mnie to PLL jest naprawdę świetne. Nie jest to jakoś mega oszałamiający serial, szczęka nie opada. Jednak coś sprawiło że oglądałem go i dziś czekam na nowe odc. Głównie chodzi tam o to, że ktoś prześladuje czwórkę dziewczyn, ingerując w ich życie i sprawy, a na koniec podpisuje się pod wszystkim literką ,,A”.

Jest też książka związana z serialem. Z tego co wiem to się trochę różni, chcę ją przeczytać :3

 


22ace25e763f880ef32b07ce2cb5efcb

Dobra, teraz poleci na mnie pewnie hejt. Wampiry i pedały…Nie! Dwa pedały i jedna boska Nina Dobrev. Tu również nie wiem co mnie zachęcało i co mnie trzymało przy serialu. Fabuła jest taka sobie (5/10). Jeśli ktoś oglądał to wie pewnie o czym mówię. Z sezonu na sezon coraz to potężniejszy wampir, a wszystko toczy się wokół biednej Eleny Gilbert (Nina Dobrev).


Jest jeszcze wiele seriali które chciałbym wam opisać ale boję się że zwyczajnie lista będzie za długa i was zanudzi więc..

Do napisania
pszem

17 uwag do wpisu “Top 6 najciekawszych seriali

  1. Penny dreadful mnie zaciekawilo 🙂 w sumie większości nie oglądałam. Ze swojej strony polecam Sleppy Hollow, The Originals (spin off od vampire diaries), Hemlock Grove i The 100 😀 obecnie je oglądam 😉 ale moje ulubione seriale forever to The Sopranos i X files ♡

    Lubię to

  2. Z dwoma ostatnimi się nie zgadzam, bo chociaż oglądam, to poziom spadł poniżej zera i produkcje aż się proszą o natychmiastowe zdjęcie z anteny. Niemniej jednak Penny Dreadful i Sherlock to seriale jak najbardziej godne uwagi. Do zestawienia dodałabym jeszcze serial z panem, który gości u Ciebie na obrazku rozpoczynającym tekst 😉 Ze swojej strony mogę polecić Salem (jeśli już jesteśmy przy mrocznych klimatach), True Detective (coś jak połączenie Sherlocka z Hannibalem), Broadchurch oraz Outlander, który może bardzo męski nie jest, ale poziomem wykonania bije na głowę niejeden obecnie emitowany serial 😉

    Lubię to

  3. Penny dreadful mnie zachęciło 😉
    bardzo fajnym a mało popularnym serialem jest jeszcze misfits- klimaty cos jak ‚skins’ (humor i fabuła na podobnym poziomie) z tymże tutaj jest jeszcze wplecione odrobinę sci-fi i bohateroiw emają supermoce. Uwielbiam ten serial 😉

    Lubię to

  4. Sherlock jest fantastyczny, szkoda tylko, że trzeba tak długo na niego czekać. 😉
    „pamiętniki wampirów” oglądałam regularnie do drugiego sezonu, później miałam przerwę i w te wakacje do nich wróciłam, wreszcie jestem już prawie na bieżąco, ale coraz bardziej mnie drażni fabuła. ale przynajmniej jest na kogo popatrzeć w tym serialu. 😉
    pozdrawiam.

    Lubię to

  5. Oglądałam tylko Sherlocka (dlaczego trzeba czekać tak długo?) i czytałam chyba 9 części PLL. Książki nie są związane z serialem, tylko serial jrst na podstawie książek (musiałam to napisać, przperaszam.)

    Lubię to

Skomentuj

