8 Dowodów na to że banany to dar niebios

Nie mam pojęcia dlaczego to piszę, ale mam ochotę podzielić się z wami wiedzą o tym jak zajebiste są banany. Gdybym miał zostać wysłany na bezludną wyspę i musiał wybrać jedną rzecz którą będę jadł, no to, kurde, wiadomo że wybrałbym spaghetti, ale banany były by zaraz za nim.

1. Przyspieszają metabolizm

No tak w skrócie, że się chudnie, co nie. Dla grubasków takich jak ja to i tak nie wiele pomoże. No, ale czujemy się jakbyśmy byli na diecie, czy coś, takie łechtanie sobie ego, a zaraz potem sięgamy po czipsy.

2. Dodają energii

Nie zastąpią kawy, energetyków, ani obiadu u babci, ale mimo to, jako przekąska sprawdza się doskonale.

3. Poprawiają nastrój

Tylko nie mówcie o tym zbyt głośno, bo jeszcze je zdelegalizują.

4. Dostarczają bardzo dużo potasu, oraz selen, cynk, miedź oraz fluor, jod i mangan.

Cała tablica mendelejewa w jednym owocu… nie jestem pewien czy to dobrze, ale istnieje szansa że po zjedzeniu dużej ilości bananów dostaniemy jakieś super moce.

5. Żaden banan nigdy nikogo nie zabił.

A nawet jeśli to niechcący.

6. Banan nigdy nikogo nie obraził. 

No chyba że ktoś sobie zasłużył i banan miał powód. Z natury to bardzo pokojowe owoce.

7 Banan cierpliwy jest i łaskawy. Nie szuka zazdrości, nie unosi się pychą.

8. No i są kurde bardzo dobre

I niech mi ktoś powie że nie są. Masz ty rozum i godność człowieka? Dumny ty jesteś z siebie? Ja i mój bananowy gang i tak cię znajdziemy. Znajdziemy Cię rozumiesz?

Czym jest teraz dla Ciebie banan? Jest tylko owcem, czy jest czymś więcej? Zadaj sobie dzisiaj to pytanie. Otwórz serce.

2

10 uwag do wpisu “8 Dowodów na to że banany to dar niebios

  1. PawełSterlik, Przecyztałęm rowerem ;>
    Do autora tekstu; „I niech mi ktoś powie że nie są”. Nie są ;>
    I nie będziesz mi tu groził!, a chcesz sex, ze mną mieć!?
    Banan jest OK, nothing above!, W Europie ptrzynajmniej ta odmiana nie dojrzał to nie da sie jeść, jak dojrzały to za słodki no i co! kurde!? Dobry!? doooooh!

    Lubię to

  2. „Cała tablica mendelejewa w jednym owocu.” O matko! Nie strasz!
    „istnieje szansa że po zjedzeniu dużej ilości bananów dostaniemy jakieś super moce.” – po zjedzeniu tylu pierwiastków zaczniemy świecić we wszystkich kolorach tęczy;D Chociaż w sumie byłaby to oryginalna supermoc.

    Lubię to

  3. Hehe, ja banany jem zawsze na drugie śniadanie!:) Są mega pyszne (szczególnie takie zielonkawe jeszcze:D) no i jakże zdrowe!:)
    Ogolnie, fajny humor na bloga wprowadzasz, ciekawy masz styl pisania 😉

    Lubię to

Skomentuj

