…bo ma Apple!

bbbbb

Duża ilość ludzi ma swoją ulubioną markę, ale są też tacy, co patrzą na sprzęty danej firmy przez „różowe okulary” i nie potrafią znaleźć w nich wady.  Wychwalają markę na wszystkich płaszczyznach i są gotowi bronić jej własną piersią. Takie osoby nazywamy fanboy`ami!

Niejednokrotnie nazwano mnie fanboy`em Apple, posiadam małą kolekcję ich sprzętów i  liczba urządzeń od firmy z nadgryzionym jabłkem jest nie do przyjęcia dla normalnego polaczka. Jestem hejtowany dlatego, żebym nie czuł się lepiej od innych,  ALE CZUJĘ SIĘ LEPSZY OD INNYCH…

iphone_5s_goldPosiadam sprzęty marki, na które przeciętny użytkowni nie jest w stanie sobie pozwolić lub nie chce sobie pozwolić ze zwykłej polaczkowatości. Wiecie, głupie nastawienie polaka, że po co kupować coś od Apple jak mogę mieć firmy krzak i też będzie działać. No kurde, będzie działać tyle, że nie tak dobrze. Jeśli ci wystarczy to okej!

Możecie mi zarzucić teraz, że patrzę przez wspomniane wyżej „różowe okulary”. Nie! Umiem dostrzegać wady. IOS i Mac OS mają ich dużo. W 2014 dostały tytuł najbardziej dziurawych systemów i jestem tego świadom. Każdemu zdarzają się potknięcia. Nie wybrałem tej firmy z powodu lansu ale z tego, że komfort używania systemu (pomimo tych dziur, których nie da się odczuć przy używaniu) jest najlepszy z obecnych na rynku. Nie można temu zaprzeczyć. Gówno mnie interesuje zdanie ludzi, którzy teraz zaczną wymieniać wszystkie zbędne cechy androida jak widgety czy przycisk wstecz.

os-chart_670x346

Apple ma dobre sprzęty, które są zarazem funkcjonalne. Nie są przepełnione śmieciami i to jest wielki plus tej firmy, a osoby, które zlewają tą firmę tekstami „Samsung jest tańszy i lepszy”; „za tą cenę dostanę coś lepszego i to z lepszymi parametrami”, są zwyczajnymi ignorantami.evolution-apple-logo-archetype

Na świecie nasza tytułowa marka spotyka się z wielkim uznaniem i szacunkiem. W Polsce jest odwrotnie. Skąd się to bierze? Nie wiem, to siedzi gdzieś głęboko w warstwach cebuli…

Do napisania

pszem

10 uwag do wpisu “…bo ma Apple!

  1. O! i taki post mi się podoba 🙂

    Też jestem użytkowniczką Apple, i mnie też wkurza ta cebulowatość polaczków, a szczególnie ich ciągły bezsensowny hejt…
    Ja swoje jabłko też mam głównie ze względu na użytkowanie – zrezygnowałam z Androida, który moim zdaniem jest beznadziejny. Dziś uważam że kupno iPhona to była najlepsza decyzja w moim życiu, a w najbliższych planach mam ich komputer lub laptop 🙂

    Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

  2. Powiem, Ci jedno. Stać mnie na produkty Apple’a. Nie zawsze go wybieram. Czasem wolę coś innego. Za bardzo krytykujesz inne firmy. To, że Ty masz takie zdanie nie znaczy, że ktoś inny może mieć inne. Niektórzy nie lubię takiej „zamkniętości” systemu jak ma Apple i każdy powinien akceptować ich zdanie 🙂
    Następnym razem pisz mniej obrażając innych ludzi bo nie zawsze „bogacze” czy jak wolisz „niecebulaki” wybierają Apple’a, czasem wolą po prostu coś innego 🙂

    Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

      • this is a very neat idea. would you be able to post or email some more pictures of the dialmntsed parts. I have a hard time to see the working mechanics between the 5 gallon bin and the screen around it.

        Polubienie

  3. A według mnie masz rację. Apple to dobra firma, ale wiadomo że ma jakieś wady. Samsung jak dla mnie jest do dupy. Taka jest prawda. Iphony, iPody, iPady są okej, ale macbooki jest dla mnie jakoś nie bardzo przekonywujący. Ale jakby nie patrzyć to iPhone też jest lansiarskim sprzętem 😀

    Polubienie

  4. Osobiście nie mam nic z tej firmy, ale również uważam, że lepiej kupić coś takiego za tą cenę niż coś za tę samą cenę, co rzekomo miałoby być lepsze. Jestem natomiast jedną z tych osób, które aktualnie nie mogą sobie na to pozwolić, w przeciwieństwie do Ciebie ;D Czy to z powodu tej „polaczkowatości”? Możliwe.Na razie zostało mi dwa miesiące nauki, później praca – na pewno sobie nie będę żałować 😉 Pozdrawiam 😉

    Polubienie

  5. kilka lat zastanawiałam się nad kupnem iphona
    każdy kogo pytałam o radę mówił „nie kupuj go, możesz kupić dużo lepszy, za niższą cenę!” itd
    po pewnym czasie postanowiłam się sprzeciwić wszystkim i już przez pół roku posiadam owy telefonik
    czy żałuję? oczywiście, że nie! jestem bardzo zadowolona, iż choć raz zrobiłam coś wbrew innym
    póki co iphona traktuję jako najlepszy sprzęt, z którym miałam do czynienia i każdemu kto wyśmiewa ten telefon nie mając z nim styczności, śmieję się prosto w twarz
    pozdrawiam serdecznie 🙂

    Polubienie

  6. Nie wiem w jakim świecie żyjesz, bądź w jakim środowisku się obracasz, bo w moim otoczeniu marka Apple nie jest uznawana za coś nie potrzebnego a wręcz Apple to „podstawa” i Ci, którzy go posiadają są „lepsi”. Tak własnie. Takie oto opinie wkraczają do naszego środowiska z zachodu i przesiąkają te wszystkie lanserskie nastolatki do kości.
    Osobiście nic nie mam do tej marki, doceniam jej jakość i sama miałam kiedyś iPoda nano i mam i Poda touch. Jestem zadowolona z ich działania, ale jednocześnie nie rozumiem tego chwalenia się typu „o! patrzcie! ja mam iPhona to znaczy, że jestem zajebisty!”. Nie! To znaczy, że Twoi rodzice mają na tyle ekstrawagancji, ze pozwolili sb kupić dziecku telefon za 1000.
    Dobra.. może trochę też od tego komentarza jedzie cebulą, ale musiałam wylać moje żale związane z tym tematem.
    Dziękuję i pozdrawiam

    Polubienie

    • No widzisz, w moim mieście Apple to nie podstawa. Rozumiem, że ludzie w Warszawie czy Gdańsku mogą żyć inaczej, Jednak są ludzie, którzy spotykają się z nie zrozumieniem marki. Tak jak ja.
      Nie macham też przed oczami wszystkim moim znajomym IPhonem. Zwracają mi uwagę podczas normalnych czynności i to jest to do czego pij.

      Polubienie

Skomentuj

