Skąd brać pomysły na artykuł?

BeFunky_80B97C5DEC.jpg

Jeśli jesteś twórcą treści to na pewno spotkałeś się z takim problemem. Desperacko przeszukujesz zakamarki twojego mózgu w poszukiwaniu dobrego tematu. Jedyne z czym tam się spotykasz to odgłos świerszcza, oznaczający pustkę. Dlatego postanowiłem podsunąć wam kilka pomysłów skąd brać artykuły.

Na początek chcę wam zaszczepić ciekawy pomysł, z którego ja korzystam od niedawna . Jeśli przyjdzie dzień, w którym będziecie mieli wenę, to napiszcie więcej niż zamierzacie. Chodzi mi o wykorzystanie całkowitej, dziennej dawki weny. Będziecie mieli wtedy do dyspozycji, tak zwany ,,artykuł zapasowy”. Jest to świetne rozwiązanie i dobry sposób aby uniknąć pisania artykułu na siłę. No ale jeśli nie posiadacie nic takiego lub wykorzystaliście już go, a potrzebujecie na gwałt coś napisać, bo wasz blog obrasta mchem…to też mam na to swoje sposoby.

Stwierdzenie, że biorę większość swoich pomysłów z głowy, będzie błędne. Zazwyczaj posiłkuję się innymi twórcami. Odpalam jakieś ciekawe blogi i wyszukuję tam tematów, które mnie zainspirują. Nie, każę ci nikogo kserować! Więc zdejmij palce z tego Control i V. Znajdujesz temat i wypowiadasz swoje zdanie.
Gdzie możesz znaleźć tematy do posiłkowania się? Najciekawsze znajdziesz u I`ll be ok!, Anonimove czy Kuczyniaczka. Jest naprawdę masa sensownych blogu, z których można czerpać inspirację.


Weź siadaj i zrób jakieś TOP. To jest najłatwiejsze co może być.

• Top 5 pomysłów na śniadanie
• Top 69 pomysłów na pozycje seksualne
• Top 8 dowodów na to że banany to dar niebios
• Top 10 powodów dla, których warto mieć kota w domu
• Top 5 sposobów na lizanie dupy sławniejszym od siebie, żeby cię promowali

Znajdź cokolwiek. Powymieniaj coś, ludzie to uwielbiają. W naszym wypadku zawsze działa.


Rozglądaj się po otaczającym cię pomieszczeniu. Jestem pewien, że najdziesz cokolwiek. Np.:
– Książki/Gry- to zawsze świetne tematy. Przeczytałeś/zagrałeś w coś ostatnio? Nie ? To napisz dlaczego nie masz ochoty czytać lub grać.
-Obiad- Napisz swój ulubiony przepis. Podziel się swoimi dorobkami kulinarnymi.
Opisz twój spacer, ostatnio oglądany film/serial. Cokolwiek!


Wywiad lub post gościnny. Nie trzeba wiele czasu aby zebrać kogoś do napisania artykułu. Opierając się na osobach, które znam, mogę powiedzieć, że napisanie dobrego artykułu zajmuje około 1h. Zgarnij kogoś do napisania za ciebie treści, bądź załatw jakiś szybki wywiad z fotografką, pisarzem czy z samym sobą…


To są moje wszystkie rady. Ja dzięki nim umiem funkcjonować na blogu.
Może wy macie jakieś ciekawsze rady?
Do napisania

pszem

4 uwagi do wpisu “Skąd brać pomysły na artykuł?

  1. Zgadzam się w 100% z tym co napisałeś 😀 A co do bloga anonimove.com to jest to chyba najlepszy blog jaki czytałam i milion pomysłów na wenę także popieram! Dzięki temu blogowi i autorowi wykupiłam własną domenę, czyli jakiś wpływ jest i pomysły. Nie trzeba kogoś kserować. Wystarczy mieć własny styl i się wypowiedzieć w jakimś temacie. Jednak nie można jak to powiedziałeś trzymać palca na ctrl+V, bo wtedy nie jesteś blogerem. Każdy ma prawo zatrzymać prawa autorskie. Jak ktoś się nie nadaje do pisania niech tego nie robi. Gratuluję wpisu-dobra robota!

    Polubienie

Dodaj komentarz